Lyginant su pirmtaku „Peugeot 207“, naujasis modelis yra 110 kg lengvesnis, 7 cm trumpesnis, 1 žemesnis, o važiuoklės bazė išliks tokia pat. Gamintojai siekė, kad „Peugeot 208“ būtų mažesnis už 207-ąjį, tačiau turėtų erdvesnį saloną, todėl gale sėdinčiųjų keliams bus 5 cm daugiau vietos, o bagažinė bus 15 l talpesnė (iš viso 285 l).

Bus galima rinktis iš 5 variklių. Ekonomiškiausia dyzelinė versija vidutiniškai sunaudos 3.4 l/100 km. Taip pat „Peugeot 208“ variklių gamoje bus du nauji 3 cilindrų jėgos agregatai (1.0 l arba 1.2 l), taupesnė versija vidutiniškai sudegins 4,3 l/100 km degalų.

„Peugeot“ teigimu, 208-ojo CO2 emisijos vidutiniškai bus 34 g/km mažesnės nei 207-ojo modelio. Standartinė „Peugeot 208“ versija svers 975 kg.

Naujokas perėmė akcentus iš SR1 koncepcijos, kuri pademonstruota pernai Ženevoje.

„Naujasis „Peugeot 208“ bus tarsi atskirties taškas nuo praeities“, – anksčiau sakė PSA koncerno dizaino direktorius Jeanas-Pierre'as Ploue.

Tai yra pirmasis serijinis modelis nuo tada, kai 2009 m. PSA koncernas pasamdė J.P. Ploue vadovauti „Peugeot“ ir „Citroen“ dizaino komandoms. Iki tol jis nuo 2000 m. kūrė tik „Citroen“ markės dizainą.

„Peugeot 208“ konkuruos su tokiais automobiliais kaip „Renault Clio“, „Volkswagen Polo“, „Opel Corsa“ ir „Ford Fiesta“.

„JATO Dynamics“ duomenimis, per pirmus 9 šių metų mėnesius buvo parduota 189 069 „Peugeot 207“ automobilių, t.y. 19 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį 2010 m.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją