Jis pridūrė, kad visi modeliai, pasirodysiantys po 208-ojo, „turės išlaikyti vientisumą“. „Peugoet“ ruošiasi vadovautis filosofija, kurią jau naudoja „Volkswagen“ ir „Opel“. Prancūzai tikisi, kad daugiau vientisumo padės sustiprinti prekės ženklo įvaizdį ir pritraukti daugiau pirkėjų.

„208-asis turi būti toks modelis, kurį galėtume pardavinėti pasauliniu mastu, Azijoje, Pietų Amerikoje ar bet kur, taip pat ir Europoje. Jis visame pasaulyje turi būti lengvai atpažįstamas kaip „Peugeot“ modelis“, – teigė J.P. Ploue.

Manoma, kad „Peugeot 208“ bus pademonstruotas 2012 m. kovą Ženevos automobilių parodoje. Tai bus pirmasis serijinis modelis nuo tada, kai 2009 m. PSA koncernas pasamdė J.P. Ploue vadovauti „Peugeot“ ir „Citroen“ dizaino komandoms. Iki tol jis nuo 2000 m. kūrė tik „Citroen“ markės dizainą.

„Peugeot“ kol kas neatskleidė, kaip 208-asis atrodys, tačiau J.P. Ploue teigimu, jis perims akcentus iš SR1 koncepcijos, kuri pademonstruota pernai Ženevoje.

Kompanija taip pat nepranešė, kur bus gaminamas „Peugeot 208“. Šis modelis pakeis 207-ąjį, kuris gaminamas Prancūzijoje, Ispanijoje, Slovakijoje, Argentinoje, Brazilijoje ir Kinijoje.

„Peugeot 208“ konkuruos su tokiais automobiliais kaip „Renault Clio“, „Volkswagen Polo“, „Opel Corsa“ ir „Ford Fiesta“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją