Rinkos debiutantas perėmė „Insignia“ universalo dizaino akcentus. Patraukliai atrodančiame automobilio salone sedanams būdingų savybių sąrašas papildytas dar viena ypatybe – funkcionaliu krovinių skyrium. „FlexFold“ sistema vienu mygtuko spustelėjimo leidžia transformuoti galines sėdynes ir padidinti bagažui skirtą erdvę iki 1550 l.

Naujasis „Astra“ universalas turi tokią pat važiuoklę, kaip ir penkiaduris hečbekas – inovatyvią galinę pakabą, su vadinamuoju Vato svirties mechanizmu, bei mechatroninę sistemą „FlexRide“, kurioje mechaninės funkcijos ir elektroninis valdymas sudaro vieną visumą. Esant reikalui keičiamas ne tik amortizatorių standumas, bet ir vairo stiprintuvo darbas. Šie dalykai paverčia kelionę malonesne ir saugesne.

„Astra Sports Tourer“ gali pasigirti ir kai kuriais iš prestižinių automobilių klasės pasiskolintais komponentais. Pavyzdžiui, naujos kartos prisitaikančiais biksenonine žibintų sistema AFL+, kuri keičia apšvietimo intensyvumą bei nuotolį pagal vairavimo ir kelio sąlygas.

Automobilis gali būti komplektuojama su vienu iš devynių variklių, pasiekiančių nuo 95 AG iki 180 AG. Be to, ketinama įdiegti naują degalus taupančią „Start/Stop“ technologiją, kuri kitais metais bus pristatyta drauge su 1.3 CDTI varikliu. Pastaroji sistema leis CO2 emisiją sumažinti iki 109 g/km.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją