Anot „Opel“ vadovo Nicko Reilly, mini automobilis yra svarbus bendrovės augimo strategijos elementas. Į jo kūrimą „Opel“ ketina investuoti 90 mln. eurų (311 mln. Lt), kol kas kodiniu pavadinimu „Junior“ žinomas modelis bus gaminamas Eisenacho gamykloje, kur dabar nuo konvejerio rieda trejų durų „Corsa“ automobiliai. Manoma, kad mažojo „Opel“ gamyba gali prasidėti 2013 m.

Pasak N.Reilly, su šiuo mini automobiliu „Opel“ tęsi pažadą plėsti savo produktų gamą ir skverbtis į naujus segmentus. Vadovas žada, kad mažasis „Opel“ pasižymės moderniomis technologijomis bei stilinga išvaizda. Bendrovės pranešime žiniasklaidai rašoma, kad šis modelis bus skirtas žmonėms, ieškantiems nedidelio ir ekonomiško miesto automobilio, tačiau vertinantiems ir patogumą, technologijas bei išvaizdą. Skelbiama, kad vėliau gali būti pasiūlyta ir elektrinė šio automobilio versija.

Bendrovė skelbia, kad mini klasės modelis išsaugos 1,6 tūkst. darbo vietų Eisenacho gamykloje. Pranešama, kad, įsibėgėjus mažojo modelio gamybai, dalis „Corsa“ gamybos gali būti perkelta į Zaragozos gamyklą Ispanijoje, kur „Corsa“ automobiliai gaminami ir dabar. „General Motors“ pasižadėjo iki 2014 m. į „Opel“ investuoti 11 mlrd. eurų (38 mlrd. Lt). „Opel“ ketina pirkėjams pasiūlyti ir trejų durų „Astra“ hečbeką bei mažą visureigį.

Iki šiol „Opel“ privengdavo mini automobilių klasės siekdamas išvengti konkurencijos su tam pačiam „General Motors“ priklausančios „Chevrolet“ markės modeliu „Spark“. Vis dėlto N.Reilly pavyko įtikinti „General Motors“ vadovus, jog pirkėjų įpročiai keičiasi ir vis daugiau žmonių ieško mažesnių automobilių, tad ir „Opel“ turėtų pasiūlyti mini klasės modelį. 2004 m. Ženevos automobilių parodoje „Opel“ pademonstravo mažą koncepcinį modelį „Trixx“, tačiau jis taip ir nepasiekė prekybos salonų, nes „General Motors“ bosai nutarė, jog mini klasėje pakaks ir „Chevrolet Spark“.

Ši žinia apie planus gaminti mini automobilį yra jau trečias „Opel“ pranešimas rugsėjo mėnesį apie numatomas investicijas. Kiek anksčiau buvo paskelbti ketinimai sustiprinti Kaiserslauterno (Vokietija) gamyklą kaip komponentų gamybos centrą, o dar po kelių dienų pranešta apie 500 mln. eurų (1,7 mlrd. Lt) investiciją į Szentgotthardo (Vengrija) variklių gamyklą, kurioje bus statomi nauji cechai „Euro 6“ standartus atitinkančių motorų gamybai.