Kad galiūnas išvystytų 325 km/val. greitį, inžinieriai nepuolė po variklio gaubtu įtaisyti vilkiko variklio. Vietoj to, automobilių gamintojai perkūrė variklio dizainą – dabar jis bus gaminamas iš lengvesnių medžiagų. Patobulinta automobilio kėbulo aerodinamika, instaliuotos pagalbos vairuotojui sistemos, kuriomis naudodamasis agresyvų šio asfalto prerijų mustango charakterį galės išmėginti kiekvienas, kuriam pasitaikys tokia galimybė.

5.8 l darbinio tūrio „Shelby GT 500“ V8 galios agregatas už 5.4 litro darbinio tūrio pirmtaką yra lengvesnis 46 kg. Svorio sumažinimo priežastis – variklio blokas bus gaminamas iš lengvesnio metalo aliuminio. Įdiegta ir keletas kitų „kilogramus taupančių“ konstrukcinių patobulinimų, plieną pakeičiant anglies pluoštu ar atomizuotu metalo lydiniu.

Prasisukti galiniams ratams startuojant iš vietos neleis speciali elektroninė sistema. Tokiu būdu iki 100 km/val. šis „amerikietis“ įsibėgės per 4 sek.

Kad pasiekęs 325 km/val. greitį automobilis kelyje riedėtų stabiliai ir neimtų blaškytis, kūrėjai žemiau priekinių grotelių sumontavo specialų oro aptaką, kuris oro srautą nukreipia po automobilio dugnu ir taip generuoja didesnę prispaudžiamąją jėgą. „Shelby GT 500“ tokiu būdu prispaudžiamosios jėgos generuos 33 proc. daugiau nei šio modelio pirmtakai.

„Ford Mustang Shelby GT 500” vizitinė kortelė

Variklis: 5.8 l V8
Galia: 662 AG
0-100 km/h: 4 sek.
Maksimalus greitis: 325 km/val.
Kaina: nuo 54,2 tūkst. JAV dolerių (149,1 tūkst. Lt)