„Kas būtų jei „sukryžmintume“ „Juke“ su „GT-R“? – pranešime žiniasklaidai klausia „Nissan“ ir pateikia atsakymą. – Turėsime greičiausią, nuostabiausią ir „kiečiausią“ kompaktišką padidinto pravažumo automobilį visame pasaulyje“.

„Nissan“ pabrėžia, kad „Juke-R“ bus „pirmas super crossover automobilis“.

Nors automobilis dar kuriamas, tačiau jau galima matyti, kad automobilis išlaikys „Juke“ linijas su papildomai praplatintomis ratų arkomis, patobulintu priekiniu ir galiniu buferiais bei unikaliu dviejų dalių galiniu stogo aptaku.

„Nissan“ teigimu, tai nėra serijinės gamybos automobilis, tai koncepcinis modelis, pritaikytas įprastiems keliams. „Nissan“ jį sukūrė kartu su automobilių sporto įrangos gamintoja „RML“ bei „Nissan Technology Centre for Europe“ (NTC-E).

Po variklio gaubtu slepiasi 3.8 l, dviejų turbinų, V6 variklis, montuojamas į garsųjį „Nissan GT-R“. Variklis derinamas su šešių laipsnių pavarų dėže. Automobilis turi modifikuotą „GT-R 4WD“ važiuoklę, 20 colių „RAYS“ lengvo lydinio ratlankius.

„Nissan“ neatskleidė, ar „Juke-R“ taps serijiniu modeliu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją