Tapti „Europos metų automobiliu 2011“ pretendavo 41 modelis, iš kurių mėnesio pradžioje buvo atrinktas finalininkų septyntukas.

„Nissan Leaf“ konkurso finale surinko 257 taškus ir aplenkė antroje vietoje likusią „Alfa Romeo Giulietta“ (248 taškai). Trečią vietą užėmė „Opel Meriva“ (244 taškai), o po šio modelio išsirikiavo „Ford C-Max/Grand C-Max“ (224 taškai), „Citroen C3/DS3“ (175 taškai), „Volvo S60/V60“ (145 taškai) ir „Dacia Duster“ (132 taškai).

Nuotraukų galerijoje - „Europos metų automobilio 2011“ finalininkai

„Europos metų automobilio“ rinkimus organizuoja „Auto“ (Italija), „Autocar“ (Jungtinė Karalystė), „Autopista“ (Ispanija), „Autovisie“ (Olandija), „L'Automobile Magazine“ (Prancūzija), „Stern“ (Vokietija) ir „ViBilagare“ (Švedija) žurnalai, o balso teisę turi 59 žurnalistai iš 23 šalių.

„Europos metų automobiliu“ gali tapti modeliai, pradėti gaminti per 12-os mėnesių laikotarpį iki balsavimo. Jie nebūtinai turi būti pagaminti šiame žemyne, tačiau čia privalo būti parduodami bent 5-iose šalyse. Be to, gamintojas turi būti pardavęs bent 5 tūkst. šio modelio vienetų.

Pernai „Europos metų automobiliu 2010“ paskelbtas „Volkswagen Polo“, finale surinkęs 347 taškus. Antroje vietoje liko „Toyota iQ“ (337 taškai), trečią vietą užėmė „Opel Astra“ (221 taškas).

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją