Prieš prasidedant improvizuotoms lenktynėms, automobiliai pasiskirstė startines pozicijas įveikdami kvalifikacinį ratą.
0,58 km ilgio trasos ratą „Nissan Juke-R“ įveikė per 44,59 sek. ir stojo į pirmą starto poziciją. „Lamborghini Gallardo“ laikas buvo 45,65 sek., „Mercedes SLS AMG“ – 46,34 sek., „Ferrari 458 Italia“ – 46,57 sek.
„Nissan Juke-R“ vairavo 2008-ųjų „Nissan GT Academy“ laimėtojas Lucasas Ordonezas, prie „Lamborghini Gallardo“ vairo sėdo buvęs GT lenktynininkas Christianas Vannas, „Mercedes SLS AMG“ vairavo GT lenktynininkas Michaelas Mallockas, o „Ferrari 458 Italia“ – buvęs „Formula Palmer Audi“ dalyvis Robas Jenkinsonas.
„Nissan“ teigimu, lenktynėse laimėjo „Juke-R“, tačiau gamintojai neatskleidė tikslių rezultatų.
„Nissan“ radikalų „Juke-R“ pristato kaip greičiausią pasaulyje padidinto pravažumo automobilį. Kol kas koncepciniu vadinamas „Juke-R“ turi tokį pat variklį kaip ir sportinis „GT-R“ - 3.8 l V6 su dviem turbokompresoriais, kuris išvysto 485 AG, o maksimalus sukimo momentas siekia 588 Nm. Automobilis nuo 0 iki 100 km/val. šauna per 3,7 sek. ir gali išvystyti maksimalų 257 km/val. greitį.
Gamintojų teigimu, „Juke-R“ valdymas atitinka superautomobilių charakteristikas. „Juke-R“ panaudota „GT-R“ pakaba ir transmisija bei FIA patvirtintas saugos rėmas ir unikalus galinis aptakas. „GT-R“ aerodinamiškesnė forma tiesiojoje užtikrina didesnį maksimalų greitį nepaisant abiejuose automobiliuose naudojamo tokio pat galios šaltinio. „GT-R“ taip pat yra lengvesnis už „Juke-R“, nes į „Juke“ kėbulą teko sumontuoti superautomobilio komponentus, t. y. saugos rėmą ir papildomai sustiprintą važiuoklę.