508-ojo sedano versija sveria iki 25 kg mažiau nei toks pat 407-asis, o atitinkamas SW modelis lengvesnis ne mažiau kaip 45 kg.

Sedano modifikacijos bagažinės tūris yra 545 litrai, o SW – 660 litrų. Nulenkus galines sėdynes, sedano bagažinės talpa padidėja iki 1581 l, o SW – iki 1865 l.

„Peugeot 508“ dyzelinių variklių gamoje yra šie pasirinkimai: 1.6 l e-HDi 112 AG, 285 Nm; 2.0 l Hdi 140 AG, 340 Nm; 2.0 l HDi 163 AG, 340 Nm; 2.2 l HDi 204 AG, 450 Nm. Benzininių variklių gamą sudaro 1.6 l VTi 120 AG, 160 Nm; 1.6 l THP 156 AG, 240 Nm;

Ekonomiškiausia versija taps „Peugeot 508“ su 1.6 l e-HDi varikliu, kurio vidutinės degalų sąnaudos bus 4,4 l/100 km, o CO2 emisija – 115 g/km.

Nuo 2012 metų šio modelio pirkėjai galės rinktis ir hibridinę versiją. Ši technologija su dyzeliniu HDi varikliu priekyje ir elektriniu motoru gale leis išvystyti 200 AG.

„Peugeot 508“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 69 900 Lt (versija su benzininiu 1.6 VTi 120 AG varikliu).

Europos rinkai skirtas „Peugeot 508“ bus gaminamas Prancūzijoje, paskui – ir Kinijoje, kur nuo konvejerių riedės šiai pirmaujančiai pasaulyje automobilių rinkai skirtas modelis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)