„Nissan Juke“ komplektuojamas su vienu iš trijų variklių. Pirkėjai gali rinktis 1.5 l dCi dyzelinį (110 AG, maksimalus sukimo momentas – 240 Nm) arba vieną iš dviejų 1.6 l benzininių agregatų (turbininis 190 AG, 240 Nm arba silpnesnis 117 AG, 158 Nm). Visi jie atitinka „Euro 5“ taršos reikalavimus.

„Juke“ sukurtas naudojant „Renault Nissan“ aljanso B platformą. „Juke“ ilgis yra 4135 mm, plotis – 1765 mm, aukštis – 1570 mm, važiuoklės bazė – 2530 mm. Automobilio prošvaisa – 18 cm, bagažinės talpa – 251 l.

Mažuoju „Nissan Qashqai“ „broliu“ vadinamo „Juke“ gamyba prasidėjo vasaros pabaigoje Anglijoje, Sunderlando gamykloje, kur nuo konvejerių rieda automobiliai su priekinių varomųjų ratų sistema. Versijos su keturiais varomaisiais ratais gaminamos „Nissan“ gamykloje Opamoje (Japonija).

„Nissan“ tikisi, kad „Juke“ bus labai populiarus. Europoje planuojama per metus parduoti nuo 140 iki 150 tūkst. šių automobilių.

„Nissan Juke“ – tai dizaino revoliucija, energijos dozė tikram miestiečiui. Automobilyje persipina SUV klasės visureigio ir sportinio kupė elementai. Automobilio salone akį traukia centrinė konsolė, kurios dizainas primena motociklo baką, o trys važiavimo režimo tipai („Normal“, „Eco“ ir „Sport“) įtiks net ir išrankiausiam vairuotojui“, – DELFI sakė bendrovės „Fakto autocentras“ rinkodaros vadovas Mindaugas Plukys.

Lietuvoje „Nissan Juke“ kainuoja nuo 52 990 Lt (su benzininiu 1.6 l, 117 AG varikliu, 5 laipsnių mechanine pavarų dėže, „Visia“ įrangos lygis). Automobilis su „Acenta“ įranga kainuoja nuo 56 990 Lt, o su „Tekna“ komplektacija – nuo 61 990 Lt.

DELFI skaitytojams – išskirtinis „Nissan Juke“ pristatymas

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją