Į naująjį „Continental GT“ bus montuojamas patobulintas 6.0 l, 12 cilindrų variklis. Šis jėgos agregatas su dviguba turbina išvystys 575 AG ir 700 Nm (atitinkamai 15 AG ir 50 Nm daugiau). Su automatine „Quickshift“ transmisija suderintas variklis galės naudoti ir benziną, ir bioetanolį E85.

2750 kg sveriantis automobilis nuo 0 iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 4,6 sek., o maksimalus jo greitis sieks 318 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos bus 16,5 l/100km.

Pranešama, kad 2011 m. pabaigoje „Bentley Continental GT“ pirkėjai galės užsisakyti automobilį ir su V8, 4.0 l varikliu, kurio CO2 emisija bus 40 proc. mažesnė, lyginant su W12 agregatu.

Automobilio aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas bus 0.33Cd. Standartinis „Bentley Continental GT“ bus komplektuojamas su 20 colių ratais, tačiau pirkėjai galės užsisakyti ir 21 colio ratus.

„Bentley Continental GT“ pirmą kartą pasirodė 2003 m. ir nuo tada buvo pagaminta 23 tūkst. šio modelio vienetų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją