Priekinius ir galinius „Concept PX-MiEV“ ratus suka atskirti elektros motorai, tuo tarpu įprastas 1,6 DOHC MIVEC variklis yra naudojamas kaip generatorius. Tiesa, prireikus jis taip pat gali sukti priekinius ratus. Tokia neįprasta galios agregatų komponuotė užtikrina didelį važiavimo efektyvumą, t.y. mažas kuro sąnaudas, gerą dinamiką ir ilgą nuvažiuojamą atstumą.

„Mitsubishi Concept PX-MiEV“ baterijos gali būti kraunamos trimis būdais: jau minėto benzininio variklio pagalba, iš įprasto elektros tinklo arba greituoju krovikliu, 80 proc. baterijos talpos leidžiančiu įkrauti per maždaug 30 minučių.

Įdomu tai, kad automobilis gali būti naudojamas kaip elektros energijos kaupiklis: jeigu automobilį kraunate naktį, kai elektros energija yra pigesnė, o kitą dieną neketinate niekur važiuoti, tuomet visus namų buities prietaisus galima drąsiai jungti prie „Concept PX-MiEV“. Gamintojų teigimu, sąskaitos už elektrą pastebimai sumažės.

„Mitsubishi“ koncepcijoje įdiegta elektronikos kontroliuojama pakaba, leidžianti pasirinkti iš trijų – Auto, High, Low – režimų, pagerinančių automobilio stabilumą važiuojant prasta kelio danga, lekiant dideliu greičiu ar leidžiančių patogiau išlipti iš aukšto automobilio.

Nors „Concept PX-MiEV“ Tokijo automobilių parodoje oficialiai bus pristatytas kaip koncepcinis modelis, manoma, kad jis taps užuomina apie kitais metais pasirodysiantį kompaktišką „Mitsubishi“ padidinto pravažumo automobilį. Jo pavadinimas kol kas neskelbiamas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją