Automobilio salone pastebimiausi pokyčiai – iš esmės perdaryti prietaisų skydelis ir centrinė konsolė, vairuotojui skirtas naujas spalvotas ekranas, įtaisytas tarp dviejų ciferblatų, o COMAND Online informacinė-pramoginė sistema su navigacijos įranga ir galimybe prisijungti prie interneto siūloma kaip standartinė įranga.

Visureigio išorė pakeista nedaug: sumontuoti nauji LED dienos žibintai ir galinio vaizdo veidrodžiai. AMG versijos gavo naujas charakteringas radiatoriaus groteles su dviem skersiniais bei savitus buferius su didelėmis oro paėmimo angomis. Iš saugumo priemonių sąrašo galima pasirinkti Blind Spot Assist „aklųjų“ zonų stebėjimo sistemą, automobilio statymo pagalbininką PARKTRONIC ir DISTRONIC PLUS adaptyvinę greičio palaikymo sistemą. ESP sistema iš esmės pertvarkyta ir turi Trailer Stability Assist bei HOLD įkalnės įveikimo funkcijas.

G-klasės modelių gamoje yra ilgabaziai „G 350 BlueTEC“ ir „G 500“ bei „G 500“ trumpabazis kabrioletas. Standartinė ilgabazio modelio versija „G 350 BlueTEC“ komplektuojama 3.0 l V6 varikliu, kuris išvysto 211 AG (esant 3 400 sūkių per minutę), o maksimalus sukimo momentas siekia 540 Nm (esant 1 600-2 400 sūkių per minutę).

Alternatyva dyzeliniam visureigiui yra „G 500“ su galingu 5.5 l darbo tūrio V8 benzininiu varikliu, kurio galia siekia 388 AG, o sukimo momentas – 530 Nm. Tiek „G 350 BlueTEC“, tiek „G 500“ komplektuojami 7G-TRONIC PLUS automatine pavarų dėže.

Modelių gama pasipildė „G 63 AMG“ variantu su aštuonių cilindrų biturbiniu varikliu (544 AG ir 760 Nm) bei ECO start/stop sistema (standartinė įranga). Be to, atsirado ir „G 65 AMG“ su dvylikos cilindrų biturbiniu agregatu (612 AG ir 1 000 Nm), tapęs galingiausiu pasaulyje serijiniu visureigiu.

Naująją G-klasę bus galima užsisakyti nuo 2012 metų birželio. Vokietijoje automobilio kaina prasideda nuo 85 311 eurų (su Lietuvoje taikomu 21 proc. PVM – 299 513 Lt).