Naujas „Land Rover“ TDV6 3.0 l turbodyzelinis variklis sudegina 9 proc. mažiau degalų bei turi 10 proc. mažesnę CO2 emisiją, tačiau yra 29 proc. galingesnis nei buvęs 2.7 l variklis. Sukimo momentas padidintas iki 600 Nm, o tai kol kas didžiausią sukimo momentą turintis 6 cilindrų dyzelinis variklis, montuojamas į lengvuosius automobilius pasaulyje.

Populiarusis TDV6 2.7 l variklis taip pat patobulintas, turintis aukšto spaudimo „common rail“ tiesioginio įpurškimo sistemą, kuri naudoja kintamos geometrijos turbiną. „Land Rover“ variklis pasiekia 190 AG galią ir didelį 440 Nm sukimo momentą. Presuoto grafito plieno blokas yra lengvesnis, ilgalaikiškesnis ir standesnis nei įprasto ketaus.

Naujame „Discovery 4“ interjere glotnūs, grakštūs paviršiai dera su aiškiai išdėstytais prietaisais bei žymiai patogesniu jų valdymu. Viduje vyrauja daug minkštesni, „Premium“ klasės interjero bruožai, tačiau „Discovery“ dvasia aiškiai juntama ir atpažįstama.

Nauja prietaisų konsolė pasisukusi į vairuotoją, taip užtikrinant geresnį matomumą ir prietaisų pasiekiamumą. Konsolė daugiau panašesnė į tokią, kaip „Range Rover Sport“, nei į ankstesnio „Discovery 3“. Kelio dangos bei sąlygų kontrolės sistema Terrain ResponseTM dabar įtaisyta daug patogesnėje vietoje centrinėje konsolėje, todėl atsiranda patogesnė vieta puodelių laikikliui. Visos versijos taip pat turi naują šildomą vairą su patobulintais informacinio ekrano, garso ir „Cruise Control“ nuolatinio greičio palaikymo sistemų valdymo mygtukais.

Gerai žinomas išorės dizainas taip pat pasikeitęs: labiausiai atnaujinta priekinė dalis, kur naudojami daug aptakesni paviršiai, įskaitant pagerintą aerodinaminį bamperį. Sportiškesni žibintai su LED technologijomis priekyje ir gale atskleidžia naują visureigio charakterį. Rafinuoti priekiniai žibintai taip pat galimi su „High Beam Assist“ funkcija, kuri automatiškai įjungia ar išjungia papildomą šviesos srautą priklausomai nuo sąlygų.

„Land Rover“ inžinieriai pakeitė važiavimo įprasta kelio danga valdomumą ir netgi pagerino kone legenda tapusias ankstesniojo „Discovery“ bekelės įveikimo savybes. Ryškūs pakeitimai apima naujus pakabos komponentus, atnaujintą vairo sistemą, didesnius stabdžius, pagerintą traukos kontrolės sistemą bei sustiprintą daugybę apdovanojimų pelniusią „Terrain ResponseTM“ sistemą, kuri padeda optimizuoti automobilio elgesį beveik visose važiavimo normaliu keliu ir bekele situacijose.

Minkšto biraus smėlio danga reikalauja daugiausiai galios, todėl dabar siūloma smėlio įveikimo kontrolės sistema („Sand Launch Control“), padedanti žymiai lengviau išvažiuoti. Nauji, nuo greičio priklausomi ratų jutikliai traukos kontrolei reguliuoti leidžia tik labai ribotą ratų prasisukimą, taip atlikdami ratų „užsikasimo gilyn“ į smėlį prevenciją.

„Land Rover Discovery 4“ – tai ankstesnės kartos modelio geriausių ir išbandytų savybių patobulinimai ir atnaujinimai, dar labiau padidinant visiems gerai žinomą universalumą. Visureigis gali vežti didelius krovinius erdviame salone, įveikti kalnus, maloniai skrieti greitkeliu, tempti iki 3,5 t svorio priekabas ar patogiai talpinti 7 keleivius. Nežinau kito tokio universalaus automobilio“, – sakė „Land Rover“ vykdantysis direktorius Philas Pophamas.

„Vilniaus Vista“ salone „Discovery 4“ kaina prasideda nuo 150 tūkst. Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją