1999 m. BMW koncernas pristatė pirmąjį naujosios kartos keturių varomų ratų penkių durų BMW X5 modelį, kuris padėjo atsirasti didesnio pravažumo modelių segmentui (SAV-Sports Activity Vehicle). BMW X5 dinaminės savybės ir patikima sukibimo su kelio danga jėga visus dešimt metų buvo šio modelio stiprioji pusė.

Įvertinus pirmosios kartos BMW X5 modelio sėkmę, 2006 m. buvo pristatytas naujos kartos BMW X5 modelis, pasižymintis didesniu komfortu, prabangiu interjeru, dar naujesnėmis technologijomis ir atnaujinta važiuokle, palengvinančia vairavimą.

Naujosios kartos septynių vietų SAV segmento modelis iškart buvo apdovanotas visame pasaulyje už aukštą kokybę, išskirtinį dizainą ir saugumą. Gamintojų teigimu, BMW X5 jau 10 metų diktuoja sąlygas visiems savo segmento automobiliams.

BMW X5 montuojamas su 6 cilindrų benzininiu arba dyzeliniu varikliu. Vidutinis šio automoblio galingumas per 10 metų buvo padidintas iki 173 kW/235 AG, o vidutinės kuro sąnaudos sumažėjo apie 20 proc. – iki 8,2 l/100km.

Šiandien SAV klasės pradininkas BMW X5 yra vienas perkamiausių BMW modelių Lietuvoje. Dėl populiariasio BMW automobilio titulo jis varžosi su BMW 5-a serija.

Anksčiau skelbta, kad BMW X5 dešimtmečio jubiliejaus proga buvo pristatyta speciali „BMW X5 xDrive35d 10-Year Edition“ versija.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją