„Iki 2015 m. „Lamborghini“ įsipareigojo 35 proc. sumažinti automobilių išmetamą CO2, o naujasis modelis yra šio plano dalis“, – sakė „Lamborghini“ vadovas Stephanas Winkelmannas.

Kadangi kompanijos pardavimai nesiekia 10 tūkst. automobilių per metus, Europos Sąjunga padarė išimtį „Lamborghini“ ir nereikalaus, kad šios markės modelių gamos CO2 emisijos vidurkis 2015 m. būtų ne didesnis nei 130 g/km.

Tačiau S.Winkelmannas tikisi, kad sumažinus automobilių taršą ir dėl to nepaaukojus jų galingumo būtų galima tikėtis daugiau pirkėjų palankumo.

Naujasis modelis bus varomas 6.5 l, 700 AG varikliu, kurio vidutinės degalų sąnaudos sieks 17,7 l/100 km, o CO2 emisija bus 398 g/km. „Murcielago“ turėjo tokio pat darbinio tūrio variklį, kuris išvystė 640 AG. Pastarojo modelio vidutinės degalų sąnaudos yra 22 l/100 km, o CO2 emisija bus 495 g/km. Naujokas bus apie 100 kg lengvesnis už 1750 kg svorio „Murcielago“.

Planuojama, kad prekyba „Murcielago“ įpėdiniu bus pradėta antroje 2011 m. pusėje. Po to, kai „Lamborghini“ baigė „Murcielago“ modelio gamybą, šios markės pirkėjams siūlomas vienintelis „Gallardo“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją