Europos metų automobiliu gali tapti modeliai, pradėti gaminti per 12 mėnesių laikotarpį iki balsavimo. Jie nebūtinai turi būti pagaminti šiame žemyne, tačiau čia privalo būti parduodami bent 5-iose šalyse. Be to, gamintojas turi būti pardavęs bent 5 tūkst. šio modelio vienetų.

Prestižinius rinkimus organizuoja „Auto“ (Italija), „Autocar“ (Jungtinė Karalystė), „Autopista“ (Ispanija), „Autovisie“ (Olandija), „L'Automobile Magazine“ (Prancūzija), „Stern“ (Vokietija) ir „ViBilagare“ (Švedija) žurnalai, o balso teisę turi 59 žurnalistai iš 23 šalių.

Konkurso finalininkų septynetas paaiškės lapkričio 2 d., o nugalėtojas bus paskelbtas lapkričio 29 d.

Pernai „Europos metų automobiliu 2010“ paskelbtas „Volkswagen Polo“, finale surinkęs 347 taškus. Antroje vietoje liko „Toyota iQ“ (337 taškai), trečią vietą užėmė „Opel Astra“ (221 taškas).

„Europos metų automobiliu 2011“ pretenduoja tapti:

„Alfa Romeo Giulietta“
„Audi A1“
„Audi A7“
„Audi A8“
„BMW 5 serija“
„BMW X3“
„Chevrolet Spark“
„Citroën C3/DS3“
„Citroën C4“
„Dacia Duster“
„Fiat Doblo“
„Ford C-Max/Grand C-Max“
„Honda CR-Z“
„Hyundai ix35“
„Hyundai ix20“
„Jaguar XJ“
„Jeep Grand Cherokee“
„Kia Sportage“
„Kia Venga“
„Lexus CT 200h“
„Mazda5“
„Mercedes-Benz CLS“
„Mini Countryman“
„Mitsubishi ASX“
„Mitsubishi i-MiEV“/„Peugeot i-On“/„Citroën C-Zero“
„Nissan Juke“
„Nissan Leaf“
„Nissan Micra“
„Opel Agila“
„Opel Meriva“
„Porsche Cayenne“
„Renault Wind“
„Renault Fluence“
„Renault Latitude“
„Saab 9-5“
„Suzuki Kizashi“
„Suzuki Swift“
„Volkswagen Passat“
„Volkswagen Sharan“/„Seat Alhambra“
„Volkswagen Touareg“
„Volvo S60“/„Volvo V60“

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją