„Kiekybinis augimas yra svarbus, tačiau kokybinis augimas taip pat reikšmingas. Mes planuojame sutelkti dėmesį produktų ir mūsų prekės ženklo kokybės gerinimui, – sakė vienas kompanijos vadovų Lee Sam-Ungas. – Prognozuojama, kad pasaulinė automobilių paklausa mažės, bet mes ruošiamės pristatyti naujus modelius, stiprinti atskirus padalinius ir kelti mūsų prekės ženklo konkurencingumą“.

Nepaisant ekonominių sunkumų, „Kia“ šiemet nori parduoti 2,5 mln. automobilių. Jis pridūrė, kad kompanija kol kas neturi išsikėlusi kitų metų pardavimų plano.

Lee taip pat paneigė kai kuriose žiniasklaidos priemonėse pasirodžiusius pranešimus, kad „Kia“ nesiruošia gaminti elektromobilių ir vietoj jų kurs hibridus.

Jo teigimu, pirmasis „Hyundai-Kia“ grupės elektromobilis pasirodys 2014 arba 2015 m.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją