Naujojo „Picanto“ pirkėjai galės rinktis iš keturių variklių. Bus siūlomos trys trijų cilindrų 1.0 l „Kappa“ agregatų versijos (benzininė, „flex-fuel“ ir „bi-fuel“) bei keturių cilindrų 1.2 l „Kappa“ benzininis. Variklių galia sieks nuo 69 iki 85 AG, o maksimalus sukimo momentas – nuo 94 iki 121 Nm.

Gamintojai žada, kad „Picanto“ bus itin ekonomiškas ir mažai terš aplinką. Priklausomai nuo variklio, CO2 emisija sieks nuo 95 iki 105 g/km, o degalų sąnaudos bus nuo 4,2 l iki 5,9 l/100 km.

Europoje šie rodikliai bus dar mažesni. Žadama, kad europiečiams „Kia Picanto“ bus parduodamas su degalus taupančia ISG technologija, todėl CO2 emisija bus nuo 90 iki 100 g/km, o degalų sąnaudos – nuo 4,1 iki 5,6 l/100 km.

Pavarų dėžių pasiūloje bus 5 laipsnių mechaninė arba 4 laipsnių automatinė transmisija.

Naujasis „Picanto“ bus ilgesnis ir turės didesnę važiuoklės bazę, todėl, gamintojų teigimu, turės 27 proc. erdvesnę bagažinę.

Anksčiau „Kia Picanto“ buvo pardavinėjamas kaip 5 durų hečbekas, tačiau nuo šiol europiečiams jis bus siūlomas ir kaip sportiškesnis 3 durų modelis.

Hečbekas „Kia Picanto“ yra gaminamas nuo 2004 m. ir įvairiose rinkose žinomas tokiais pavadinimais kaip „Morning“, „New Morning“, „Euro Star“, „Naza Suria“ bei „Naza Picanto“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją