Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus pavaduotojas Petras Tekorius taip pat patvirtina, kad jei lygintume A14 kelio būkle šiemet ir praėjusią vasarą, tai pastebėtume, kad ji kur kas geresnė. „Šiemet nebuvo tokio ilgo laiko tarpo, kai dieną ir naktį laikosi aukšta temperatūra. Jei naktį temperatūra žemesnė, tai danga spėja atšalti, tuomet viskas gerai: nėra tokio didelio neigiamo poveikio betono dangai“, - informuoja P. Tekorius.

Neigiamas poveikis dangai didžiausias tada, kai dieną laikosi maždaug 30 laipsnių temperatūra, o naktį ne daug tenukrenta. Anot LAKD šią vasarą kelyje A14 betono blokai pakilo tik porą kartų. Gausesnių deformacijų pavyko išvengti dėl betono dangai tinkamų oro sąlygų ir nuolatinės kelininkų priežiūros.

„Betoninio kelio siūlės susidėvėjusios, kažkada jos nebuvo tinkamai padarytos. Jei danga normaliai padaryta ir teisingai eksploatuojama, tai tokių problemų neturėtų būti. Eksploatacijai mes skiriame lėšų, bet tai laikinos priemonės. Taigi galvojame apie kelio A14 rekonstrukciją. Svarstome dvi galimybes: arba daryti tai savo lėšomis, arba skelbti partnerystės konkursą. Kol kas rengiame studiją, bet dar neaišku, koks sprendimas dėl šio kelio bus priimtas. Kol dar nieko nenutarta, turimomis priemonėmis bandome sustabdyti blokų iškilimą ir išvengti eismo įvykių“, - apibendrina P. Tekorius.

LAKD atstovai neabejoja, kad Utenos ir Minsko kryptimis (aut. pastaba – tik čia dar yra išlikusi betoninė danga) puikiai tiktų asfalto danga, tačiau tai nereiškia, kad pokyčiai bus staigūs – nuolat prižiūrint betoninę dangą ji gali laikyti dar kelis dešimtmečius.