Tai reiškia, kad ankstesnis susitarimas su Kanados automobilių dalių gamintoja „Magna“ dėl „Opel“ markės pardavimo atšaukiamas.
„Jau greitai „General Motors“ Vokietijos ir kitų šalių vyriausybėms pristatys „Opel“ bendrovės restruktūrizavimo planą, tikimės sulaukti pritarimo“, – sakė „General Motors“ vadovas Fritzas Hendersonas.
Pagal preliminarų planą, „Opel“ restruktūrizacija „General Motors“ kainuos apie 3 mlrd. eurų (10,36 mlrd. Lt). Ši suma yra žymiai mažesnė už anksčiau įvardytą šios markės pardavimo kainą – 4,5 mlrd. eurų (13,8 mlrd. Lt).
Anksčiau skelbta, kad „Opel“ naujaisiais šeimininkais, valdančiais 55 proc. akcijų, turėjo tapti kanadiečiai „Magna“, sudarę konsorciumą su Rusijos kapitalo valdomais partneriais – „Sberbank“ banku bei automobilių gamintoju GAZ.
F.Hendersonas taip pat pareiškė tikintis, jog ateityje su partneriais iš Rusijos bus toliau bendradarbiaujama.