„Ferrari“ giriasi, kad „458 Spider“ turi lengvasvorį iš aliuminio pagamintą kieto paviršiaus stogą, kuris kartu su mechanizmu sveria 25 kg mažiau nei įprastas minkštos medžiagos stogas, naudojamas kituose kabrioletuose. Tačiau 1430 kg sveriantis modelis yra apie 50 kg sunkesnis už įprastą „458 Italia“ kupė.

„Ferrari 458 Italia“ kieto paviršiaus stogas susilankstys per 14 sek. Gamintojų teigimu, dėl specialaus automobilio dizaino ir dėl elektroniškai reguliuojamo apsauginio skydelio automobilio salonas pakankamai apsaugotas nuo vėjo ir keleiviai patogiai jaučiasi net ir važiuojant nuleistu stogu greičiau nei 200 km/val.

Kaip ir pirmtakas, „458 Spider“ turės atmosferinį V8, 4.5 l variklį, kuris derinamas su dviejų sankabų 7 laipsnių transmisija. Jėgos agregatas išvysto 470 AG (esant 9000 aps./min.) ir maksimalų 540 Nm sukimo momentą (6000 aps./min.). Didžiausias automobilio greitis siekia 320 km/val., o iki 100 km/val. jis galės įsibėgėti per 3,4 sek.

Gamintojai nurodo, kad vidutinės „Ferrari 458 Spider“ degalų sąnaudos bus 11,8 l/100 km.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją