„458 Italia“ pavadinime esantis skaičius 458 žymi variklio duomenis: 4,5 litro, V8 agregatas, kurio maksimali galia siekia 570 AG. Iki 100 km/val. „Ferrari 458 Italia“ įsibėgės žaibišku greičiu – per 3,4 sek., o maksimalus automobilio greitis bus 325 km/val. Tiesa, automobilis draugiškumu aplinkai nepasižymės – CO2 emisija sieks net 320 g/km. „Ferrari“ teigimu, vidutinės degalų sąnaudos neturėtų viršyti 13,7 l/100 km.

Septynių pavarų greičių dėžė bus su dvigubos sankabos technologija. Nemažai elektroninių automobilio sistemų bus perimta iš „Formulės-1“ „Ferrari“ bolido. Teigiama, kad kuriant „Ferrari 458 Italia“ modelį, inžinieriams talkino septyniskart „Formulės-1“ čempionas Michaelis Schumacheris.

Keturračio dizainas išsiskiria švelnesnėmis formomis nei pirmtakas „Ferrari F430“. Automobilio priekis turi agresyvių bruožų, o LED žibintai įsirėžę į variklio gaubtą. „458 Italia“ modelis bus gaminamas Maranello gamykloje Italijoje, o iš arti šį automobilį bus galima pamatyti rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje.

Nors „Ferrari“ atstovai neužsimena, kiek galėtų kainuoti naujasis modelis, britų žiniasklaidos teigimu, „458 Italia“ orientacinė kaina bus apie 700 tūkst. litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją