„Ferrari“ nežaidžia su „Bentley“ ar su „Porsche“, jis žaidžia savo dėžėje“, – savo nusistatymą vaizdžiai bandė apibūdinti S.Marchionne.

Jis taip pat atskleidė, kad „Ferrari“ nekuria SUV visureigio, kuris galėtų varžytis su itin sėkmingu „Porsche Cayenne“ ir būsimu „Bentley“ visureigiu. Jis pridūrė, kad „Ferrari“ nesiruošia pristatyti ir 4 durų automobilio, kuris konkuruotų su „Aston Martin Rapide“.

„Ferrari“ metiniai pardavimai ateityje bus apriboti iki 10 tūkst. vnt. Pernai kompanija pardavė 6573 automobilius, o šiemet tikisi pasiekti rekordinę 7 tūkst. vnt. ribą. S.Marchionne įsitikinęs, kad 15 tūkst. vnt. metiniai pardavimai „būtų pavojingi“.

„Šio prekės ženklo unikalumas negali būti sumažintas, todėl mes esame labai atsargūs“, – sakė jis.

S.Marchionne teigia, kad su „Bentley“ ir „Porsche“ konkuruos „Maserati“. „Į „Maserati“ investavome daug, todėl šis prekės ženklas turi visas savybes, reikalingas šiai konkurencijai“, – sakė jis.

„Fiat“ koncerno vadovas jau anksčiau paskelbė apie ambicingus planus: „Maserati“ pardavimai turi išaugti maždaug 10 kartų, nuo 5675 vnt. pernai iki 55-60 tūkst. vnt. netolimoje ateityje. Šį tikslą turi padėti pasiekti du nauji sportiniai sedanai bei būsimas pirmasis šios markės visureigis, kuriamas pagal „Kubang“ koncepciją, pademonstruotą rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją