„Opel Ampera“, kuri pergalės laurus dalijasi su broliu dvyniu iš „General Motors“ koncerno „Chevrolet Volt“, konkurso finale surinko 330 taškų ir aplenkė antroje vietoje likusį „Volkswagen Up!“ (281 taškas). Trečią vietą užėmė „Ford Focus“ (256 taškai), toliau išsirikiavo „Range Rover Evoque“ (186 taškai), „Fiat Panda“ (156 taškai), „Citroen DS5“ (144 taškai) ir „Toyota Yaris“ (122 taškai).

DELFI Auto praėjusią vasarą Nyderlanduose jau išbandė Europos „Metų automobiliu 2012“ tapusį „Opel Ampera“ elektromobilį, apie kurį galite skaityti čia.

„Europos metų automobilio 2012“ (angl. „Car of the year 2012“) konkurse dalyvavo 35 modeliai, o už geriausiųjų septynetuko ribų liko šie automobiliai: „Audi A6“, „Audi Q3“, BMW 1-serija, BMW 6-serija, „Chevrolet Aveo“, „Chevrolet Orlando“, „Citroen DS4“, „Honda Civic“, „Hyundai i40“, „Hyundai Veloster“, „Kia Picanto“, „Kia Rio“, „Lancia Ypsilon“, „Lexus GS“, „Mazda CX-5“, „Mercedes-Benz“ B-klasė, „Mercedes-Benz“ M-klasė, „Mercedes-Benz“ SLK-klasė, „Opel Zafira Tourer“, „Peugeot 508“, „Peugeot 3008 HYbrid4“, „Porsche 911“, „Renault Kangoo Z.E.“, „Renault Fluence Z.E.“, „SsangYong Korando“, „Toyota Verso S“/„Subaru Trezia“, „Volkswagen Beetle“, „Volkswagen Jetta“.

Prestižinius rinkimus organizuoja „Auto“ (Italija), „Autocar“ (Jungtinė Karalystė), „Autopista“ (Ispanija), „Autovisie“ (Olandija), „L'Automobile Magazine“ (Prancūzija), „Stern“ (Vokietija) ir „ViBilagare“ (Švedija) žurnalai, o balso teisę turi 59 žurnalistai iš 23 šalių. Kiekvienas komisijos narys turi po 25 balus, kuriuos turi paskirstyti mažiausiai 5 modeliams, tačiau vienam automobiliui negali būti skiriama daugiau nei 10 balų.

„Europos metų automobiliu“ gali tapti modeliai, pradėti Europoje pardavinėti per 12-os mėnesių laikotarpį iki balsavimo, o jų numatomi metiniai pardavimai turi būti mažiausiai 5 tūkst. vnt.

Praėjusį kartą konkurse triumfavo elektromobilis „Nissan Leaf“. Jis aplenkė antroje vietoje likusią „Alfa Romeo Giulietta“, trečią vietą užėmė „Opel Meriva“.

Konkurso „Europos metų automobilis“ nugalėtojai

1964 m. Rover 2000
1965 m. Austin 1800
1966 m. Renault 16
1967 m. Fiat 124
1968 m. NSU Ro 80
1969 m. Peugeot 504
1970 m. Fiat 128
1971 m. Citroën GS
1972 m. Fiat 127
1973 m. Audi 80
1974 m. Mercedes 450S
1975 m. Citroën CX
1976 m. Simca 1307-1308/Chrysler Alpine
1977 m. Rover 3500
1978 m. Porsche 928
1979 m. Simca/Chrysler Horizon
1980 m. Lancia Delta
1981 m. Ford Escort
1982 m. Renault 9
1983 m. Audi 100
1984 m. Fiat Uno
1985 m. Opel Kadett
1986 m. Ford Scorpio/Granada
1987 m. Opel Omega
1988 m. Peugeot 405
1989 m. Fiat Tipo
1990 m. Citroën XM
1991 m. Renault Clio
1992 m. Volkswagen Golf
1993 m. Nissan Micra
1994 m. Ford Mondeo
1995 m. Fiat Punto
1996 m. Fiat Bravo/Brava
1997 m. Renault Mégane Scénic
1998 m. Alfa Romeo 156
1999 m. Ford Focus
2000 m. Toyota Yaris
2001 m. Alfa Romeo 147
2002 m. Peugeot 307
2003 m. Renault Mégane
2004 m. Fiat Panda
2005 m. Toyota Prius
2006 m. Renault Clio
2007 m. Ford S-Max
2008 m. Fiat 500
2009 m. Opel Insignia
2010 m. Volkswagen Polo
2011 m. Nissan Leaf
2012 m. Opel Ampera

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)