Pavyzdžiui, gerą vardą turinčiuose sostinės servisuose tenka laukti 1–2 savaites, mažesniuose miestuose vairuotojų prašoma atvažiuoti po 3–4 dienų.

„Klientų plūsteli prieš kiekvieną rugsėjį, kai tėvai į aukštąsias mokyklas įstojusiems vaikams nuperka automobilį. Kelias dienas pavažinėjus paaiškėja, jog studentui benzinu varoma mašina – pernelyg brangi”, – „Lietuvos rytui” sakė jau 13 metų automobilių dujinės įrangos montavimo ir remonto versle dirbantis šiaulietis Žydrūnas Mikalauskas.

Tačiau įmonės „Bingas” savininkas yra pastebėjęs, jog visada didžiausią įtaką turi šoktelėjusi degalų kaina. Norinčių susimontuoti automobilyje dujinę įrangą staiga padaugėjo ir šiomis dienomis, kai degalinėse benzino litro kaina peršoko gąsdinančią 5 litų ribą.

Įmonės „Regitra” duomenimis, šalyje važinėja 1,115 milijono techninę apžiūrą perėjusių lengvųjų automobilių. Šiek tiek daugiau kaip pusė jų – per 574 tūkstančius – naudoja dyzeliną, o dujinė įranga sumontuota daugiau kaip 113 tūkstančių mašinų – maždaug kas dešimtame lengvajame automobilyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (123)