JAV užfiksuoti keli tragiškai pasibaigę incidentai keliuose, kai dėl už akseleratoriaus užkliuvusių ar po juo palindusių kilimėlių „Toyota“ automobiliai ėmė lėkti nevaldomu greičiu.

Automobilių saugumo ekspertai nustatė, kad su šia problema gali susidurti skirtingais metais gaminti septyni „Toyota“ koncerno modeliai, tarp kurių – „Avalon“ (2005-2009 m.), „Camry“ (2007-2009 m.), „Prius“ (2004-2009 m.), „Tacoma“ (2005-2010 m.), „Tundra“ (2007-2009 m.) ir du „Lexus“ modeliai – ES 350 (2007-2010 m.) ir IS 250 (2006-2010 m.).

„Tai yra skubus reikalas. Primygtinai siūlome šių transporto priemonių savininkams pasikeisti kojų kilimėlius“, – sakė JAV transporto sekretorius Ray'us LaHoodas.

Kol kas tiksliai nežinoma, kiek „Toyotai“ kainuos patikrinti ir sutvarkyti atšauktus automobilius, tačiau manoma, kad didžiausias istorijoje remontui siunčiamų automobilių skaičius japonams atsieis 50-100 mln. JAV dolerių (apie 118-236 mln. Lt).

Įtarimas, kad dėl kilimėlių defekto būtina atšaukti „Toyota“ koncerno gaminamus automobilius, kilo po rugpjūčio 28 d. įvykusios avarijos San Diege, kai incidento metu žuvo „Lexus ES 350“ važiavę keturi žmonės. Prieš avariją pagalbos telefonu 911 vienas iš automobilio keleivių spėjo pranešti, kad dėl užsikirtusio akseleratoriaus „Lexus“ lekia milžinišku 193 km/val. greičiu.

Šios avarijos tyrimas dar nebaigtas, tačiau manoma, kad automobilis tapo nevaldomu dėl po pedalu palindusio kilimėlio. JAV pareigūnų teigimu, dėl šios priežasties galėjo kilti dar 16 avarijų, kuriose žuvo 1 žmogus.

Pabrėžiama, kad dėl to paties kilimėlių defekto 2007 m. „Toyota“ jau buvo atšaukusi tai metais gamintus „Camry“ ir „Lexus ES 350“ modelius.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)