„Caliber“ buvo pristatytas 2006 m. kaip „Dodge Neon“ įpėdinis. Dauguma rinkos apžvalgininkų jį vertino kaip blogiausią tarp blogiausių. 2011-ųjų „Consumer Reports“ ataskaitoje „Caliber SXT“ atsidūrė mažų hečbekų ir universalų kategorijos dugne.

„2953 Analytics“ kompanijos analitikas Jimas Hallas teigia, kad „Caliber“ atsirado dėl „ciniško požiūrio“. Jo nuomone, tokio automobilio gamyba buvo patvirtinta tik todėl, kad kompanija pigiausio segmento mašinų pirkėjus laikė „nieko nenusimanančiais“.

Per 11 šių metų mėnesių „Chrysler“ pardavė 34 tūkst. „Caliber“ automobilių (21 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai).

Vietoj „Caliber“ bus gaminamas „Dodge Dart“, kurio debiutas numatytas sausio mėnesį Detroito automobilių parodoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)