ATS pristatomas kaip pirmas „Cadillac“ mažas automobilis (JAV automobilių pramonės standartais) nuo tada, kai 1988 m. buvo nutraukta „Cimarron“ modelio prekyba.

„Cadillac“ markę valdančio „General Motors“ (GM) koncerno vadovai įsitikinę, kad naujasis ATS gali sėkmingai varžytis su tokiais modeliais kaip BMW 3-serija, „Audi A4“ ir „Mercedes-Benz“ C-klasė.

GM Šiaurės Amerikos padalinio prezidentas Markas Reussas sakė, kad ATS galėjo būti kuriamas pagal kito GM modelio platformą, tačiau toks modelis esą „niekada nebūtų galėjęs kovoti su vokiškais automobiliais“. Todėl siekiant, kad šis automobilis įkūnytų „naują „Cadillac“ dvasią“, buvo nuspręsta specialiai šiam sedanui sukurti visiškai naują platformą.

Nuo vasaros rinkoje pasirodysiantis „Cadillac ATS“ bus siūlomas su vienu iš trijų variklių: 2.5 l, 200 AG; turbininiu 2.0 l, 270 AG arba 3.6 l, 318 AG.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)