Kaip ir buvo skelbta, tai draugiškas aplinkai sportiškas kupė automobilis. Koncepcija varoma viduryje sumontuoto trijų cilindrų 1,5 l darbinio tūrio turbodyzelinio variklio, išvystančio 163 AG galią ir pasiekiančio maksimalų 290 Nm sukimo momentą.

Motoras sujungtas su šešių laipsnių dvigubos sankabos DCT greičių dėže, paruošta jau dabar BMW M3 ir BMW Z4 naudojamų pavyzdžių pagrindu. „BMW Vision EfficientDynamics“ sumontuoti ir du elektros varikliai.

Tarp turbodyzelinio agregato ir transmisijos įdiegtas 33 AG motoras, o priekinius ratus dar gali varyti ir papildomas 80 AG variklis. Energija saugoma centriniame mašinos tunelyje sumontuotame 8,6 kWh naudingos talpos ličio jonų baterijų pakete.

Sujungus turbodyzelinio ir elektros variklių pajėgumus, visa koncepcijos galios grandinė išvysto net 356 AG galią ir pasiekia 799 Nm sukimo momentą. Įdomu tai, kad automobilis gali važiuoti naudodamas vien tik elektros energija – baterijų talpos pakanka įveikti 50 km. Naudojant standartinį europinį 220 V elektros lizdą, elementai įkraunami per 2,5 val.

Kupė pasižymi ir puikiomis aerodinaminės savybėmis. Aptakių formų automobilio pasipriešinimo orui koeficientas – vos 0,22. Gamintojo teigimu, tai iš dalies pasiekta ir dėl variklio perkėlimo link mašinos galo.

„BMW Vision EfficientDynamics“ važiuoklė pagaminta iš aliuminio, o stogas bei didžioji dalis kitų kėbulo dalių – šviesai jautraus plastiko, todėl automobilis sveria 1 395 kg. Inovatyvu tai, kad intensyvesnėje šviesoje automobilis tampa tamsesnis.

Daugiau informacijos ieškokite www.gazas.lt.