Siekiant padaryti „Granta“ kaip įmanoma pigesniu automobiliu, jis sukurtas pagal „Kalina“. Tik 30 proc. dalių yra sukurta specialiai šiam modeliui.

Po „Lada Granta“ variklio gaubtu montuojamas keturių cilindrų 1.6 l benzininis agregatas (87 arba 82 AG), kuris derinamas su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže. Šios versijos vidutinės degalų sąnaudos bus kiek didesnės nei 7 l/100 km. Po pusmečio bus galima rinktis ir automatinę transmisiją, o 2012-ųjų pabaigoje bus pasiūlytas ir naujas 1.4 l variklis.

„Granta“ pirkėjai gali rinktis iš dviejų įrangos lygių – „Standard“ arba „Norma“. Standartinės versijos kaina prasideda nuo 229 tūkst. rublių (19,1 tūkst. Lt). Brangesnis modelis kainuoja nuo 256 tūkst. rublių (21,4 tūkst. Lt), o pirkėjas gauna automobilį su tokiais patobulinimais kaip vairo stiprintuvas, elektra valdomi langai, ABS stabdžiai, garso sistema, centrinis durų užraktas.

Papildomos įrangos sąraše – navigacijos sistema, užuolaidinės oro saugos pagalvės, ESP sistema.

„AvtoVAZ“ giriasi, kad jau sulaukė apie 20 tūkst. užsakymų. Kitąmet planuojama pagaminti apie 150 tūkst. vnt.

Gamintojai kol kas nepaskelbė, ar „Granta“ bus eksportuojamas į Vakarų Europą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)