Kompanijos pranešime rašoma, kad A1 taps pirmuoju modeliu savo segmente, kuris bus varomais visais ratais. „Audi“ teigimu, A1 panaudota technologija bus labai panaši į tą, kuri jau anksčiau buvo įdiegta A3 ir TT modeliams.

Važiuojant įprastu režimu, „quattro“ transmisija didžiąją dalį sukimo momento perduoda priekiniams ratams. Tačiau jeigu priekiniai ratai praranda sukibimą, daugiau galios perduodama galiniams ratams.

„Audi“ kol kas nepraneša, kada pasirodys serijinė „Audi A1 quattro“ versija.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją