Atnaujintas Q5 bus siūlomas su vienu iš penkių turbininių variklių: trijų TDI ir dviejų TFSI. Visos versijos turi tiesioginio degalų įpurškimo sistemą ir „Start-Stop“ sistema montuojama kaip standartinė įranga. Dauguma agregatų tapo ne tik galingesni, bet ir iki 15 proc. taupesni.

Ekonomiškiausiu pasirinkimu taps 2.0 TDI variantas, siūlomas dviejų pajėgumų (143 arba 177 AG). Silpnesnė versija vidutiniškai sudegins 5,3 l/100 km dyzelino. Gamintojai žada, kad priekiniais ratais varomas Q5 2.0 TDI su pilnu 75 l degalų baku galės nuvažiuoti iki 1400 km.

Taip pat bus siūlomas galingesnis V6 3.0 TDI variklis, išvystantis 245 AG ir 580 Nm. Jėgos agregatas derinamas su 7 laipsnių „S tronic“ transmisija ir „quattro“ sistema. Toks visureigis iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 6,5 sek., maksimalus greitis sieks 225 km/val., o vidutinės degalų sąnaudos bus 6,4 l/100 km.

Benzininių variklių gamoje – 2.0 TFSI (225 AG ir 350 Nm) bei 3.0 TFSI (272 AG ir 400 Nm). Pastarasis agregatas bus siūlomas vietoje ankstesnio 3.2 l variklio.

Pirkėjai taip pat galės rinktis hibridinę „Audi Q5“ versiją, kurioje montuojamas 2.0 TFSI, 211 AG variklis ir 54 AG elektros motoras. Bendra hibridinės sistemos galia siekia 245 AG ir 480 Nm. „Audi“ teigimu, „Q5 hybrid quattro“ vidutiniškai sunaudos 6,9 l/100 km degalų.

Gamintojai žada, kad nepaisant atliktų patobulinimų, atnaujintas Q5 nebus itin brangesnis už pirmtaką. Pavyzdžiui, 2.0 TDI, 177 AG versija bus 150 eurų (518 Lt) brangesnė už ankstesnį 170 AG modelį ir kainuos nuo 39 900 eurų (137,7 tūkst. Lt). „Audi“ salonus atnaujintas Q5 pasieks vasarą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)