Praėjusį mėnesį 16 798 „Audi“ markės automobiliai buvo parduoti Kinijoje (du kartus daugiau nei 2009 m. sausį). „Keturių žiedų“ pardavimai JAV rinkoje išaugo 37,9 proc. (iki 6510 automobilių), o Europoje (neskaitant Vokietijos) – 23 proc. (iki 33,3 tūkst. automobilių).
„Atsižvelgiant į dabartinius rezultatus, manome, kad pirmojo metų ketvirčio pardavimai bus itin geri. Tikimės, kad sėkminga metų pradžia padės 2010-iais pasiekti 1 mln. parduotų automobilių tikslą, kurį pavyko įgyvendinti 2008 m.“, – sakė „Audi“ pardavimų ir rinkodaros padalinio valdybos narys Peteris Schwarzenbaueris.
Skelbiama, kad sausį didžiausioje Rytų Europos regiono rinkoje Rusijoje „Audi“ pardavė 812 automobilių (58,3 proc. daugiau nei 2009 m. sausį).