Svarbiausia atnaujinto „Peugeot 308“ naujiena – hibridinė versija, kuri bus komplektuojama su 1.6 l e-Hdi varikliu, pasiekiančiu 112 AG. Gamintojai neįvardijo, kokios bus šio modelio vidutinės degalų sąnaudos, tačiau jau žinoma, kad CO2 emisija sieks 98 g/km. Pagerinti ekonomiškumą padėjo 25 kg sumažintas automobilio svoris, montuojamos mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos ir iki 0.28 sumažintas aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas (geriausias rodiklis segmente).

Pirkėjams taip pat bus siūlomas trys dyzelinės versijos – 1.6 l/92 AG, 2.0 l/150 AG ir 2.0 l/163 AG bei keturi benzininiai varikliai – 1.4 l/98 AG, 1.6 l/120 AG, 1.6 l/156 AG ir 1.6 l/200 AG.

Hečbeko versijos bagažinė bus 430 l, o universalo SW – 674 l. Nulenkus galines sėdynes, bagažo erdvė atitinkamai padidės iki 1398 l ir 2149 l. Kupė-kabrioleto versijos bagažinė pakėlus stogą bus 465 l, o sulanksčius stogą – 266 l. Gamintojų teigimu, „Peugeot 308 CC“ stogas susilankstys per 20 sek.

Kėbulo spalvų gamoje bus 11 pasirinkimų, iš kurių bus trys nauji.

Europoje atnaujintas „Peugeot 308“ bus parduodamas nuo balandžio mėnesio, automobilio kaina kol kas neatskleidžiama.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją