„Fluence Z.E.“ kaina (be akumuliatoriaus) sieks nuo 21,3 tūkst. iki 26 tūkst. eurų (73,5 – 89,7 tūkst. Lt), priklausomai nuo šalyje taikomo PVM mokesčio dydžio ir galiojančių mokesčių lengvatų. Klientai taip pat įsipareigos kiekvieną mėnesį už akumuliatoriaus nuomą mokėti nuo 79 eurų (įskaitant PVM).

„Renault Fluence Z.E.“ automobiliai kai kuriose šalyse bus parduodami už panašią kainą kaip ir panašų įrangos komplektą turintys „Renault Fluence“ modelio variantai su galingais dyzeliniais varikliais. Pavyzdžiui Prancūzijoje, dėl taikomos 5 tūkst. eurų mokesčių lengvatos, kainos prasidės nuo 21 300 eurų.

„Fluence Z.E.“ automobiliams pasirodžius rinkoje, klientai galės rinktis iš dviejų skirtingų įrangos komplektacijų. Elektrinis „Fluence“ variantas (4,75 metro) yra 13 cm ilgesnis nei jo versija su vidaus degimo varikliu. Automobilio galas buvo perdarytas siekiant įtaisyti akumuliatorių už galinių sėdynių ir nesumažinti modelio 300 dm3 bagažinės talpos.

„Renault Fluence Z.E.“ prietaisų skydelyje galima pamatyti išskirtinių, tik elektriniams automobiliams būdingų funkcijų. Pavyzdžiui, vienoj įprasto variklio sūkius rodančio tachometro rasite specialų matuoklį, pateikiantį informaciją apie atstumą, kurį gali nuvažiuoti automobilis, bei duomenis apie akumuliatoriaus energijos lygį.

„Renault Fluence Z.E.“ su įkrautomis baterijomis gali įveikti 160 km. „Renault Fluence Z.E.“ prietaisų skydelyje įtaisyta „HMI“ (Žmogaus mašinos sąsaja – angl. Man Machine Interface), skirta informuoti vairuotojus apie atstumą, kurį jie gali nuvažiuoti su akumuliatoriuje likusiu energijos kiekiu. Taip pat siūlomos įvairios naujos, energijos tausojimui skirtos funkcijos, įskaitant ir sistemą, kurios pagalba automobilis gali būti iš anksto įkaitinamas arba iš anksto atvėsinamas akumuliatoriaus įkrovimo metu.

„Renault Fluence Z.E.“ automobilis varomas 70 kW (95 AG) elektriniu varikliu. Automobiliui pajudėjus iš vietos, variklis gali akimirksniu pasiekti maksimalų sukimo momentą, lygų 226 Nm. Maksimalus greitis yra apribotas iki 135 km/val. „Fluence Z.E.“ akumuliatoriaus įkrovimas užtrunka nuo 6 iki 8 valandų.

Elektrinis modelio variantas bus gaminamas Bursos (Turkija) „Renault“ gamykloje, naudojant tas pačias gamybines linijas, kaip ir vidaus degimo varikliu varomiems „Fluence“ automobiliams.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją