Praėjusį mėnesį asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo 17 proc., iki 618 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) rinka ūgtelėjo 54 proc., iki 54 vnt.
Rugpjūtį Lietuvos rinkoje tarp markių toliau pirmavo „Volkswagen“ (114 vnt.), antrąją vietą išsaugojo „Peugeot“ (103 vnt.), o trečioje liko „Toyota“ (73 vnt.). Tarp prestižinių markių pirmavo BMW (16 vnt.).
Praėjusį mėnesį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai Lietuvoje buvo „Peugeot 206+“ ir „Peugeot 3008“ (po 35 vnt.) bei „Subaru Legacy/Outback“ (34 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) modelių pirmavo „Volkswagen Caddy“ (16 vnt.).
Sausio-rugpjūčio laikotarpiu Lietuvoje iš viso įregistruota 5 016 naujų lengvųjų automobilių, t.y. 16 proc. mažiau nei atitinkamu laikotarpiu 2009 m. (5 980 vnt.).
Rugpjūtį Lietuvos rinkoje debiutavo „Honda CR-Z“, „Peugeot RCZ“, „Seat Exeo“ bei „Kia Venga“, nors kitose Baltijos šalyse šie modeliai pasirodė gerokai anksčiau.