„CL modelis – puikus mūsų prekės ženklo ambasadorius. Jis apima visas „Mercedes-Benz“ charakteristikas: žavesį, tobulumą ir atsakomybę. Su naujos kartos modeliu mes žengėme žingsnį pirmyn, ypatingai efektyvumo srityje. Dizaino, saugumo, komforto ir galios atžvilgiu CL modelis rodo „Mercedes-Benz“ kelią į ateitį“, – sakė „Daimler AG” valdybos pirmininkas Dr. Dieter Zetsche.

Atnaujinto automobilio išorėje pastebimas žemas variklio dangčio profilis, dinamiškos V formos radiatoriaus grotelės ir išlenkti žibintai – tai dizaino detalės, kurios pabrėžia elegantiško, bet galingo kupė linijas. Naujo dizaino ir priekinis buferis su trimis oro paėmimo angomis bei chromo apdaila.

Elegantiški naujieji priekiniai žibintai su įdiegtomis novatoriškomis apšvietimo sistemomis „Intelligent Light System“ ir „Adaptive Highbeam Aissist“ atpažįsta automobilius ir nukreipia žibintų šviesos srautą taip, kad neakintų priešais važiuojančių vairuotojų. „Mercedes-Benz“ taip pat siūlo naktinio matymo sistemą „Night View Assist PLUS“, kuri infraraudonųjų spindulių kameros pagalba identifikuoja pėsčiuosius. Taip pat galima užsisakyti greičio limito kontrolės sistemą „Speed Limit Assist“, kuri kameros, esančios priekiniame stikle dėka skanuoja ir atpažįsta kelio ženklus, bei informuoja apie greičio apribojimus.

Pažangiausia, kameros ir radaro principu veikianti sistemų kombinacija yra unikali prabangių kupė segmente, o važiuojamosios dalies stebėjimo sistema „Active Lane Assist“ ir „aklojo“ taško sistema „Active Blind Spot Assist“ naująjį CL paverčia mąstančiu vairuotojo pagalbininku. „Active Lane-Keeping Assist“ įvertina informaciją, gautą iš priekiniame stikle įmontuotos kameros, identifikuodama kelio paviršiaus ir kelio juostų kontrastus. Be to, radaro pagalba sistema skanuoja visas kliūtis, esančias kelio pakraštyje. Mercedes pagalbos vairuojant sistema vertina ir vairuotojo veiksmus, todėl įspėjimo, kai vairuotojas padidinęs greitį persirikiuos į kitą juostą nebus. Modifikuota aktyvios pakabos sistema „Active Body Control“ su šoninio vėjo stabilizavimo funkcija ir „Direct-Steer“ sistema užtikrina saugumą ir vairavimo malonumą.

„CL 500 BlueEFFICIENCY“ ir „CL 500 4MATIC BlueEFFICIENCY“ po variklio gaubtu slepia V8 biturbo variklį, išvystantį 435 AG. 100 km kelio automobilis sudegina 9,5 litro benzino. Lyginant su pirmtakais, išmetamųjų dujų kiekis sumažėjo 23 proc. (iki 224 g/km), tuo tarpu sukimo momentas išaugo 32 proc. (nuo 530 Nm iki 700 Nm). Automobilis 100 km/val. greitį pasiekia per 4,9 sek.

Galingiausias prabangus 12 cilindrų biturbo CL 600 modelis išvysto 517 AG ir 100 km/val. pasiekia per 4,6 sek.

„Mercedes-Benz“ dizaineriai skyrė daug dėmesio kiekvienai naujojo interjero detalei. Pagal individualų skonį galima derinti įvairias medžiagų ir spalvų kombinacijas. Siūloma rinktis iš keturių skirtingų aukščiausios rūšies medžio variantų: šviesaus, tamsaus ar blizgaus riešutmedžio, juodo uosio ir blizgios rudos tuopos. „Mercedes-Benz“ vadovaujasi gamtos išsaugojimo filosofija, todėl medieną naudoja tik iš atnaujinamų Europos miškų. Dauguma medinių dalių yra gaminama rankomis. Salono apmušalus galima rinktis iš penkių aukščiausios kokybės odos kombinacijų: pilnai juodos, savanos smėlinės ir kašmyro smėlinės, Sacharos smėlinės ir juodos, alpaca pilkos ir bazalto pilkos, bei baklažano ir juodos spalvos derinio. „Mercedes-Benz“ dizaineriai pakeitė ir daugiafunkcinio vairo išvaizdą, oro pagalvės sritį aptraukdami lengva nappa oda.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją