Jau anksčiau buvo žinoma, kad naujos kartos „Saab 9-3“ pasirodys 2012 m. Manoma, kad tuomet bus pristatytas ir naujasis hečbekas.

Sustabdyti šio kėbulo tipo gamybą buvo „General Motors“ sprendimas. Šio sumanymo kritikai įsitikinę, kad nutraukta „Saab 9-3“ hečbeko gamyba buvo viena iš sumažėjusių pardavimų priežasčių, o tai priartino Švedijos automobilių gamintoją prie bankroto.

V.Mulleris sakė, kad dauguma „Saab“ gerbėjų tiesiog nustojo pirkti šios markės automobilius, kai buvo nuspręsta atsisakyti išskirtinio „Saab 900“ hečbeko. Jo teigimu, tai buvo fantastiška mašina. V.Mulleris tikisi, kad panašų stilių perims ir naujasis 9-3 bei dar tik planuojamas mažesnis 9-2 modelis.

„Spyker“ vadovas atskleidė, kad 9-3 modelis bus pirmasis stipriai pasikeitęs šios kompanijos automobilis. Vis dėlto jis neskubėjo 100 proc. patvirtinti, kad hečbekas tikrai bus gaminamas. „Mes tikrai nesiruošiame gaminti ir sedano, ir hečbeko, ir 2 durelių automobilio“, – nuo konkretaus atsakymo išsisuko V.Mulleris, leisdamas suprasti, kad kažkurio kėbulo tipo reikės atsisakyti.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją