Šiam tikslui pasiekti BYD turės peršokti per labai aukštą kartelę, nes įmonė įsikūrė vos prieš septynerius metus ir turi labai stiprių konkurentų. Nenugalimas dabartinių pardavimų lyderis yra „Toyota“. Šis automobilių gamintojas 2009 m. pardavė 7,81 mln. automobilių. „Volkswagen“ taip pat užsibrėžęs ne mažiau ambicingą tikslą – tapti automobilių pramonės lyderiu dar 2018 m.

Tačiau nors BYD skaičiai ne tokie iškalbūs, jie auga. Praėjusiais metais šis automobilių gamintojas pardavė 440 tūkst. automobilių – t.y. dvigubai daugiau nei 2008 m. Populiariausias šios bendrovės automobilis – „F3“. Jo pardavimai sadaro 60 proc. visų įmonės parduodamų automobilių. BYD tikisi, kad susidomėjimas šiuo modeliu dar padidės, kai dar šiais metais ji rinkai pristatys hibridinę šio automobilio versiją.

Šis naujas pasiūlymas vartotojams, kartu su šiais metais Europos rinkai ketinamais pristatyti dviem naujais modeliais, gali iš tiesų prisidėti prie nemažo BYD augimo 2010 m. Bendrovė tikisi, kad jos pardavimai 2010 m. sieks 800 tūkst. vienetų. Kai kurie analitikai teigia, kad tai yra labai realu.

„BYD negalima nuvertinti“, – įsitikinęs „JPMorgan Chase“ analitikas Charles Guo. – „Jei Kinijos automobilių rinka šiais metais padidės 10 proc., BYD pardavimai paaugs mažiausiai 40-50 proc. Net ir 60 proc. padidėję pardavimai yra nemaža tikimybė“.