Neįvardijamų šaltinių teigimu, naujos grupės vadovu turėtų tapti Haraldas J.Westeris, kuris šiuo metu vadovauja „Maserati“ ir „Abarth“ gamintojams.

Sportinių prabangių automobilių gamintojas „Maserati“ „Fiat“ grupei priklauso nuo 1993 m. Prabangesnių „Fiat 500“ ir „Punto“ modelių gamyba užsiimanti „Abarth“ bendrovė buvo atgaivinta 2007-iais.

Šaltinių teigimu, „Fiat“ svarsto dvi nuostolingai dirbančios „Alfa-Romeo“ ateities kryptis. Nuo 200 iki 400 mln. eurų per pastaruosius 10 metų praradęs gamintojas buvo įkurtas 1910 m., o „Fiat“ priklauso nuo 1986 m.

Viena iš galimybių – Ženevos automobilių parodoje debiutuosianti „Alfa Romeo Giulietta“ taps paskutiniu nauju šios markės modeliu, o paskui „Fiat“ nebeinvestuos į šią bendrovę ir ją numarins.

Antra „Alfa Romeo“ ateities perspektyva – šis gamintojas naudos „Chrysler“ platformas 159-ojo ir 166-ojo modelių pamainoms, o abu šie automobiliai būtų gaminami Šiaurės Amerikoje. „Fiat“ priklauso 20 proc. „Chrysler“ akcijų.

Manoma, kad „Alfa Romeo“ ateitis paaiškės iki balandžio vidurio, kai „Fiat“ pristatys visos grupės 2010-2014 m. veiklos planą.

Pernai „Alfa Romeo“ pardavimai išaugo 8,1 proc. (iki 110 545 automobilių), lyginant su 2008 m. rezultatais. Tačiau tai yra beveik du kartus mažiau už 2000-ųjų rezultatus, kai šios markės mašinų buvo parduota 203 tūkst.

Šią savaitę pasirodė pranešimų, kad „Fiat“ vadovas Sergio Marchionne norėtų sujungti ir „Chrysler“ bei „Lancia“ markes.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją