Statistika rodo, kad kai kuriems egzamino nepavyksta išlaikyti nei iš antro, nei iš trečio ir net iš dešimto karto. „Regitros“ duomenimis, nuo 2003 m. pradžios B kategorijos vairuotojo pažymėjimui gauti asmuo teorijos egzaminą laikė daugiausia 33 kartus, o praktikos – 25.

Lietuvos vairuotojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo mokyklų asociacijos (LVMA) viceprezidentas Darius Lesickas mano, kad mokyklinio vairavimo egzamino vertinimo kriterijai netiksliai atspindi žmogaus gebėjimą vairuoti, nes esą vertinimo sistema priverčia mokyklas išleisti nepasiruošusį žmogų laikyti egzaminų.

D.Lesicko teigimu, pagal dabartinę tvarka yra taip, kad jei mokinys įvertinimas geriau nei šešetu, mokykla turi išduoti jos baigimo liudijimą, tačiau vairavimo žinias ir įgūdžius pervertinantys mokiniai nuvykę laikyti egzaminų į „Regitrą“ neretai nusivilia.

„Teorijos mokymų vertinimo sistema paprasta – skaičiuojama, į kiek klausimų žmogus atsako teisingai. O praktinį pasirengimą įvertinti sunku. Gali būti, kad žmogus visą kelią puikiai vairuoja ir staiga padaro klaidą, sukelia avarinę situaciją“, – pasakojo specialistas.

Tokiu atveju pagal vertinimo sistemą mokinys gali gauti teigiamą įvertinimą, nors ir padarė šiurkščią klaidą. D.Lesicko manymu, praktikos egzamino vertinimas mokyklose turėtų būti dvejopas – arba žmogus jį išlaiko, arba ne.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)