Gamintojų teigimu, tai bus „grynas“ „McLaren“ atstovas, o šis automobilis buvo kurtas taip, kad įspūdingai atrodytų ne tik dabar, bet ir po daugelio metų. „McLaren MP4-12C“ sportiškas kupė pasižymės itin geromis aerodinaminėmis savybėmis.

„McLaren MP4-12C“ konkurentais įvardijami „Lamborghini Gallardo“, „Ferrari 458“ ir „Aston Martin DB9“. Lyginant su šiais modeliais, naujasis „McLaren“ yra trumpesnis, žemesnis ir siauresnis.

Superautomobilis bus varomas 3,8 l, V8 varikliu, kuris išvysto 600 AG ir 600 Nm sukimo momentą. Agregato transmisija – septynių laipsnių „Graziano“ dvigubos sankabos pavarų dėžė. „McLaren MP4-12C“ važiuoklė pagaminta iš anglies pluošto, o šio įrenginio sukūrimas užtruko penkerius metus.

Automobilyje sumontuota stabdžių sistema, kuri dar 1998 m. buvo trumpai naudota „Formulės-1“ boliduose (kol to neuždraudė lenktynių organizatoriai). Ši sistema suteikia galimybę vairuotojui reguliuoti stabdžių galingumą atskiruose galiniuose ratuose, tai itin pagerina automobilio valdymą įveikiant posūkius.

Neįprastame modelio pavadinime užkoduoti „McLaren“ kompanijai svarbūs skaičiai: MP4 trumpiniu nuo 1981 m. buvo žymimos „McLaren“ bolidų važiuoklės „Formulėje-1“, 12 reiškia automobilio pajėgumo indeksą, o C – anglies pluoštą, t.y. pagrindinė medžiaga, kurią „McLaren“ žada naudoti ateities modeliuose.

„McLaren MP4-12C“ rinkoje pasirodys 2011 m. ir kainuos 125-175 tūkst. svarų sterlingų (apie 500-700 tūkst. Lt). Šių superautomobilių bus pagaminta ne daugiau nei tūkstantis per metus, o ateityje „McLaren“ ketina pristatyti dar keturis modelius ir gamybos apimtis išplėsti iki 4 tūkst. automobilių per metus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją