Siekiant mažinti kuro sąnaudas ir išskiriamą CO2 taršą, „Saab 9-5“ modeliui kuriamas 1,4 l benzininis variklis su turbina, kuris dirbtų kartu su elektros motoru.

Teigiama, kad elektros motoras įsijungs automobiliui pajudant iš vietos, kai akseleratoriaus pedalas stipriau spustelėjamas, t.y. sistemos veikimas bus trumpalaikis.

Manoma, kad 1,4 l variklio, išvystančio 120 AG, ir elektros motoro tandemo kuro sąnaudos prilygtų dyzeliniam agregatui, tačiau hibridinis variklis išskirs mažiau taršos, o automobilis nepraras vikrumo akseleruojant.

„Saab“ kuriama sistema bus panaši į „BMW Vision Efficient Dynamics“ technologiją, kurią sudaro 1,5 l dyzelinis variklis su pora elektros motorų.

Švedijos gamintojai teigia, kad jų hibridinės sistemos baterijos bus mažos ir pigios, todėl šis veiksnys padės jiems nukonkuruoti hibridinius varžovus iš Vokietijos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją