Gamintojų teigimu, atnaujintas „Volvo“ hečbekas yra „itin žaismingas ir spontaniškas modelis“. Šio modelio vystymo vadovas Danielis Backmanas tvirtina, kad nuo automobilio debiuto 2006 m., „Volvo C30“ pirkėjų vertinamas dėl unikalios išvaizdos.

Šįkart akivaizdžiausi pokyčiai padaryti priekinėje automobilio dalyje: kitokio dizaino sparnai, variklio dangtis, padidėjo priekyje tvirtinamas „Volvo“ logotipas. Oro įsiurbimo angos tapo didesnės, panašios į matytas S60 modelyje. Galinė automobilio dalis liko praktiškai nepakitusi.

Gamintojai žada, kad automobilio salono medžiagų kokybė bus geresnė nei pirmtako. Be to, pirmą kartą „Volvo C30“ bus galima rinktis su baltais ratais.

„Volvo C30“ bus komplektuojamas su vienu iš 5 benzininių arba 4 dyzelinių variklių. Benzininės versijos: 2.5 T5 (230 AG), 2.4 (170 AG), 2.0 (245 AG), 2.0 Flexifuel (145 AG) ir 1.6 (100 AG). Dyzelinės versijos: 2.4 D5 (180 AG), 2.0lD (136 AG), 1.6D DRIVe (109 AG) ir 1.6D DRIVe (109 AG, su „start-stop“ sistema, kuro sąnaudos bus 3.9l/100 km).

Renkantis transmisiją, bus pasiūlyti trys variantai: 6 laipsnių mechaninė, 5 laipsnių automatinė ir 6 laipsnių automatinė „Powershift“ pavarų dėžės.

Atnaujintas „Volvo C30“ automobilių salonuose pasirodys 2010 m. pradžioje, tačiau kol kas neskelbiama, kiek kainuos stilingasis švedų hečbekas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją