Apie tai kompanija paskelbė oficialiame pranešime spaudai. Visiškai naujų „Drive-E“ dviejų litrų keturių cilindrų variklių gama pakeis šiuo metu į modelius montuojamus nuo keturių iki aštuonių cilindrų siekiančius motorus.
Šie keturių cilindrų motorai bus skirtingų galių, o gamintojas žada, kad galingiausi varikliai pasieks net 300 AG. Motorai bus komplektuojami su mechaninėmis šešių pavarų arba automatinėmis aštuonių pavarų greičių dėžėmis.
Gamintojas giriasi, kad dyzeliniai „Common Rail“ varikliai turės ypatingą „i-Art“ įpurškimo sistemą. Šioje sistemoje sumontuoti specialūs purkštukai, kurių kiekviename įrengtas atskiras slėgio jutiklis (įprastose sistemose yra vienas slėgio jutiklis visai sistemai). Taip pat kiekvienas purkštukas turės po mikroprocesorių, kuris įvertins jutiklio siunčiamus duomenis ir tiksliai apskaičiuos, koks reikalingas įpurškiamų degalų kiekis. Pasak kompanijos atstovų, ši sistema užtikrins maksimalią galią ir minimalias degalų sąnaudas.