Apie tai kompanija paskelbė oficialiame pranešime spaudai. Visiškai naujų „Drive-E“ dviejų litrų keturių cilindrų variklių gama pakeis šiuo metu į modelius montuojamus nuo keturių iki aštuonių cilindrų siekiančius motorus.

Šie keturių cilindrų motorai bus skirtingų galių, o gamintojas žada, kad galingiausi varikliai pasieks net 300 AG. Motorai bus komplektuojami su mechaninėmis šešių pavarų arba automatinėmis aštuonių pavarų greičių dėžėmis.

Gamintojas giriasi, kad dyzeliniai „Common Rail“ varikliai turės ypatingą „i-Art“ įpurškimo sistemą. Šioje sistemoje sumontuoti specialūs purkštukai, kurių kiekviename įrengtas atskiras slėgio jutiklis (įprastose sistemose yra vienas slėgio jutiklis visai sistemai). Taip pat kiekvienas purkštukas turės po mikroprocesorių, kuris įvertins jutiklio siunčiamus duomenis ir tiksliai apskaičiuos, koks reikalingas įpurškiamų degalų kiekis. Pasak kompanijos atstovų, ši sistema užtikrins maksimalią galią ir minimalias degalų sąnaudas.

Dyzelinių motorų galia su šia technologija sieks nuo 120 iki 230 AG. Galingiausi dyzeliniai varikliai bus su dvejomis turbinomis. Benzininių tiesioginio įpurškimo variklių galia sieks nuo 140 iki 300 AG. Į galingiausius benzininius motorus drauge bus montuojami mechaninis kompresorius ir turbina, kurie užtikrins tolygią galią visame sūkių diapazone.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (95)