Jau žinoma, kad „Volkswagen“ atsisakys „Golf Plus“ pavadinimo ir greičiausiai pasirinks „Sportsvan“, kai serijinė versija Europos rinkoje debiutuos kitų metų vasarą.

„Golf Plus“ buvo perkamas vyresnių klientų. Su „Sportsvan“ mes norime į savo pusę patraukti daugiau šeimų“, – tvirtina „Volkswagen“ inžinerijos padalinio vadovas Christianas Strube.

Šiuo metu „Golf Plus“ Vokietijoje sudaro apie 20 proc. visų „Golf“ pardavmų. „JATO Dynamics“ duomenimis, iki liepos mėnesio „Volkswagen“ visoje Europoje buvo pardavęs beveik 40 000 „Golf Plus“, o tai sudarė 12 proc. visų „Golf“ pardavimų.

„Volkswagen“ tikisi, kad būsimas „Sportsvan“ gali atimti pirkėjų iš prestižinio segmento.

„Dabar, kai „Mercedes-Benz“ A-klasė tapo labiau įprastu hečbeku, manome, kad galime iš to laimėti“, – tvirtino „Volkswagen“ atstovas.

Kaip ir naujos kartos „Golf“, būsimas vienatūris bus gaminamas pagal MQB platformą. 4338 mm ilgio „Sportsvan“ bus 134 mm ilgesnis už „Golf Plus“. Jis taip pat turi 74 litrais didesnę bagažinę, kurios talpa siekai 498 l. Slankiojanti galinė sėdynė leidžia šią erdvę išplėtsti iki 585 l.

Dabartinis „Golf Plus“ bus gaminamas iki šių metų pabaigos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)