Po „Air“ variklio dangčiu – ir tradicinis benzininis variklis su specialiai sukurta pavarų dėže, ir hidraulinis variklis, naudojantis suspausto oro energiją. Tokia sistema automobilį pasunkina šimtu kilogramų jei lygintume jį su nehibridiniu „broliu“.

Balionai, kuriuose saugomas suspaustas oras, sumontuoti automobilio apačioje: aukšto slėgio balionas centrinėje dalyje, žemo – gale.

Važiuodamas vien tik suspaustu oru, „Air“ gana lėtas – maksimalus jo greitis siekia apie 70 km/val. Beje, važinėjant mieste tokio greičio visai pakanka. Degalų važiuojant optimaliu greičiu sutaupoma iki 45 proc. Jų sąnaudos – apie du litrus šimtui kilometrų.

Išvažiavus į greitkelį, „Air“ persijungia važiuoti benzininiu varikliu, o esant reikalui (prireikus greitai įsibėgėti ar važiuojant įkalnėn) gali naudoti abu energijos šaltinius vienu metu. Energijos rekuperacija stabdant vyksta važiuojant bet kokiu greičiu.

„PSA Peugeot Citroen” žada tokių automobilių gamybą pradėti jau 2016-aisiais.