Pirkėjai galės rinktis iš 8 versijų: keturių benzininių TSI ir tiek pat dyzelinių TDI variklių.

Visi benzininiai varikliai bus keturių cilindrų, turbininiai, su tiesiogine degalų įpurškimo sistema. Bazine naujosios „Octavia“ versija taps modelis su 1.2 TSI, 86 AG, 160 Nm varikliu ir 5 laipsnių mechanine pavarų dėže. Žadama, kad šios „Octavia“ degalų sąnaudos bus 5,2 l/100 km.

Taip pat bus siūlomas galingesnis variantas – 1.2 TSI, 105 AG, 175 Nm. Trečiuoju pasirinkimu taps 1.4 TSI, 140 AG, 250 Nm variklis, o galingiausia benzininė versija bus su 1.8 TSI, 180 AG, 250 Nm agregatu. Su 7 laipsnių automatine DSG transmisija komplektuojamo modelio vidutinės degalų sąnaudos bus 5,7 l/100 km.

Dyzelinių variklių gamoje pradiniu pasirinkimu bus 1.6 TDI, 90 AG variklis, taip pat bus siūlomas 1.6 TDI, 105 AG, 250 Nm.

„Dyzelių“ pasiūloje taupiausiu variantu taps „Greenline“ versija su 1.6 l, 110 AG agregatu. Žadama, kad šios „Octavia“ degalų sąnaudos bus 3,4 l/100 km, o CO2 emisija – 89 g/km. O galingiausio dyzelinio variklio vietą užims 2.0 TDI, 150 AG, 320 Nm agregatas. Šios versijos vidutinės degalų sąnaudos bus 4,5 l/100 km, CO2 emisija – 119 g/km.

Vėliau pasirodys ir sportiška „Octavia RS“ bei dujomis varomas automobilis.

Naujoji „Octavia“ oficialiai debiutuos pavasarį Ženevos automobilių parodoje, vėliau pasieks ir prekybos salonus.

Trečios kartos „Octavia“, lyginant su pirmtaku, pastebimai padidėjo. Ilgis išaugo 9 cm, iki 4,66 m, plotis padidėjo 4,5 cm, iki 1,81 m, o važiuoklės bazė tapo 2,69 m (+10,8 cm). Bagažinė išaugo iki 590 l. Be to, lyginant su antros kartos modeliu, dabar „Octavia“ svoris sumažėjo 102 kg.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (105)