Tai yra ketvirtos kartos tuo pačiu pavadinimu gaminamas modelis. Ankstesnis „Toledo“ buvo gaminamas iki 2009 m. Lyginant su pirmtaku, naujokas yra 20 mm ilgesnis ir turi 22 mm ilgesnę važiuoklės bazę.

„Seat“ modelių gamoje „Toledo“ bus tarp kompaktinio „Leon“ ir vidutinės klasės „Exeo“. Iš išorės naujokas atrodo kaip sedanas, tačiau galinė jo dalis – plačiai atsiverianti, kaip tikro hečbeko.

Variklių pasiūloje bus 1.2 l ir 1.4 l benzininiai bei 1.6 l, 105 AG dyzelinis agregatas.

Nuo lapkričio „Toledo“ bus siūlomas ispanams ir portugalams. Likusią Europos dalį automobilis pasieks 2013-aisiais. Naujasis „Toledo“ taip pat bus parduodamas ir Meksikoje bei Turkijoje, bet ne Kinijos rinkoje, į kurią neseniai žengė „Seat“.

Gamintojai neatskleidžia naujojo modelio kainos, tačiau tikimasi, kad Ispanijoje jis kainuos nuo 18 tūkst. eurų (62,1 tūkst. Lt). „Toledo“ bus gaminamas Čekijoje, kartu su „broliu“ iš „Škoda“ kompanijos – naujuoju „Rapid“.

Per pirmus 5 šių metų mėnesius „Škoda“ pardavimai smuko 12 proc., iki 134,3 tūkst. vnt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)